Tuesday 16 August 2011

KEHADIRAN INSAN BARU

Alhamdulilah.. dengan izin-Nya aku mampu untuk terus menulis n meneruskan pjuangan dlm kerjaya n bisnes selepas selamat melahirkan Muhammad Zulfarish Azhar pada 12/06/2011; 11.55pm; Hospital Sungai Buloh.
Dengan berat lahir 3 kg bertambahlah seorang lagi putera dlm hidup aku selepas Muhammad Zulfiras Azhar. bertambah anak bertambahlah juga rezeki aku dlm bisnes  walaupun dalam masa 2 bln nie byk yang tertunggak tp alhamdulilah berkat tunjuk ajar leader sha aku mampu untuk terus menjana pendapatan tambahan... walaupun masa 2 bln tu aku x dpt jmp biz partner tp pendapatan tmbahan tetap masuk sebagai simpanan untuk keperluan.. Jadi x mustahil dengan berbisnes nie kita x mampu buatkan!! Yang penting SEMANGAT.
Bila anak - anak dah semakin membesar pelbagai keperluan perlu disediakan jadi kenalah KUAT BERUSAHA dalam bisnes.. So x blh pandang belakang lagi kena kerja kuat..

Firas n Farish doakan umie ye sayang....




0 comments:

Post a Comment