Tuesday 24 May 2011

BERISTIREHAT...

dah lama x mengupdate blog nie disebabkan peristiwa yang tidak dapat dielakkan berlaku pada 15/6 lepas.
tulah malang tidak berbau.. kandungan dah 34 minggu bolehlah pulak tergelincir kat rumah johor. puncanya lantai licin kat ruang tamu.. sebenarnya jatuh kali nie dah masuk kali ke 3 tapi aku buat x tahu sebab rasa ok je.. tetiba iasnin malam satu badan jd krem x blh bangun, mengiring.. apalagi nangis kesakitan  n Mr Hubby yang kelam kabut buat semua. nak ke klinik selasa tu wesak jd postpone ke hari rabu..
rabu pegi klinik doktor lak xde n aku terus blk rawang.. esoknya pegi klinik tp telah dirujuk ke pakar sg. buloh sebab nie dah kali ke 3 n takut ada komplikasi pada baby.. akhirnya.. kena tahan n bercuti kat wad sampai hari isnin..
sedih.. doktor x bg buat keje @ tlalu aktif. hari nie dah masuk 35 minggu lagi seminggu lebih cukuplah baby 9 bulan. aku tetap kena pegi keje tapi biasalah kena rujuk doktor klu ada yg x kena..  klulah keje kerajaan aku orang ptama mintak cuti rehat lagi.. mcm2 simptom n dugaan Allah berikan untuk menguji keimanan kita… harap aku dan anak selamat hingga saat melahirkan

0 comments:

Post a Comment