Tuesday 26 April 2011

CANTIK LUAR; CANTIK DALAM

Bentuk badan kita adalah satu tarikan semulajadi kepada lelaki (Suami). Lelaki akan nampak keghairahan pada kita apabila melihat isterinya mempunyai bentuk badan yang menggiurkan. Bersyukurlah sekiranya anda mempunyai bentuk badan yang semulajadinya sudah cantik. Pinggang yang ramping, Breast dan kawasan perut yang "firm"
pada tempat yang sepatutnya. Tapi bagaimana pula kita yang sudah terlanggar pantang larang proses menjaga bentuk badan. Spare tyre sana-sini. Kembang merata-rata. Sekali potong boleh dapat setengah kilo. Buat gulai. Memang saya akui, kebanyakan kita akan secara otomatik akan lupa tentang penjagaan bentuk badan bila dah bergelar isteri. 


Bila suami dah "berbunyi" sibuklah beli basikal tak de tayar la. Alat kempiskan perut la. Alah.. yang macam "smart shop" tu. !! Mahal pulak. Suami pun beli dengan harapan isteri akan slim semula. Last-last basikal tak de tayar tu jadi penyangkut tuala atau kain pelikat.
 
Ada cara yang lebih mudah. Iaitu dengan menggunakan korset. Banyak produk korset yang dijual di pasaran. Ada yang mahal, ada yang murah.
Kepada isteri-isteri yang dah mula rasakan "perkembangan" eloklah jinak-jinakkan dengan korset ni.
 

Saya nak cerita sikit mengenai produk korset berdasarkan pengalaman seorang pelanggan yang telah berjaya menggunakan produk, iaitu Premium Beautiful.Ia merupakan pakaian dalam wanita (korset) yang terdiri daripada coli panjang, bengkung pinggang dan seluar dalam panjang. Set ini direka untuk memberi lebih 70% untuk kesihatan dan 30% untuk membentuk kontur keseluruhan badan supaya nampak menarik, bentuk badan yang sihat dan seimbang. Teknologi pembuatan Premium Beautiful adalah yang terbaik kerana gabungan pakar-pakar perubatan Jerman, Jepun, China dan USA. 

Fabrik yang terhasil adalah berteknologi tinggi dan canggih yang dipanggil Akwatek dan Akwadyne. Ianya juga telah ditenun sulam (bukan dipancarkan spt sesetengah korset) bersama-sama Sinar Infra Merah Jarak Jauh atau "Far Infra Red" (F.I.R). Terbukti keberkesannya. Saya telah menggunakannya seawal tahun 2003. Mula-mula memang leceh sikit sebab tak biasa pakai tapi bila dah lama, tak ada masalah langsung. Untuk permulaan kena pakai selama lapan jam.
 

Akan ada sedikit kesan pening-pening dan mungkin sedikit mengganggu kerja harian, tapi percayalah lama-kelamaan ianya akan hilang sendiri. Untuk pengetahuan anda, saya boleh memakai korset Premium beautiful ini lebih dari 15 jam atau 18 jam tanpa sebarang masalah.
 
Bentuk badan saya semakin menarik dan berat badan turun dalam masa kurang 6 bulan. Kalau jalan-jalan dgn husband, tak lepas pautan tangannya di pinggang saya. Premium Beautiful menunaikan janji yang diberikan pada saya semasa mula-mula saya beli produk ini (Sebenarnya husband yang belikan untuk saya) dan saya amat berpuas hati.
Saya tak berani nak compare dengan produk korset yang lain-lain sebab saya tak pernah cuba selain dari Premium Beautiful. Saya tak jual produk Premium Beautiful, kalau anda berminat sila dapatkannya dari pengedar.

 
Jadi, apa tunggu lagi. Kalau nak cantik,nak seksi, nak slim kenalah berusaha sikit. Bukan untuk siapa pun. Untuk diri sendiri dan juga husband. Dalam waktu yang sama, sila kawal makan anda. Elakkan makan nasi selepas pukul 6 atau 7 malam. Kalau pakai produk korset apa pun, tapi tak kawal makan, payahlah. Lagi satu, produk korset ni, kalau nak dapat hasilnya, kena berdisiplin. Jangan pulak 1 hari pakai, 29 hari tak pakai. Camana nak jadi seksi, camana nak jadi cantik,camana nak jadi slim kan.


SO INGIN TAHU LEBIH LANJUT, HUBUNGI SAYA : NISSA 0123508216

0 comments:

Post a Comment